onsdag 26. januar 2011

Å jeg maler og jeg maler :)

Jeg har fått helt male dilla for tiden! 

Jeg maler å maler, har fått litt dilla ;) Det går mest i blomsterpotter , men om
 et par uker begynner malerkurset som jeg gikk på i høst igjen og da er det tid for div
figurer. Men jeg holder meg for det meste til hage og blomster tilbehør ;)
Her kommer noen bilder av hagefigurene jeg har malt på kurset.
 
Noe av det første jeg mala var sopper, de er inne for vinteren
men flytter ut i blomsterbeddet igjen til våren :)





Har planer om å male flere slike sopper som skal få bo
i hagen min :)



Dette er en plomsterpotte. Jeg syns den er litt kul, tror nok
jeg må male enda en nå snart, så de kan holde hverandre
med selskap :)


Men skal jeg bli ferdig med alle blomster pottene mine, så må jeg fortsette å male. Så nå blir det maling på meg resten av kvelden :)

Ha en fin kveld folkens !!

2 kommentarer:

  1. Dette er i ferd med å bli en flott blogg Olea!

    Du er så flink til å male,bare så du vet det:):):)

    Figurene er jo utrolig sjarmerende ogpersonlige.

    Takk for besøket forresten.Det er alltid så koselig å treffe deg og få klemme og bli klemt:D

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink til å male altså :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...