fredag 18. mars 2011

Katten som elsker vann! :)

Som dere sikkert har fått med dere, så fikk jeg meg en katt noen uker før jul :)
Pusi er en snill katt, hun gjør ikke så veldig mye galt, har holdt oss våken 
noen netter, og velta et par pyntegjenstander, men ellers veldig snill!!

Men hun er litt spesiell, hun er nemlig IKKE redd for vann!
Det begynte med at hver gang jeg hadde dusja, kom Pusi løpene å gikk rett i 
dusjkabinettet og drakk litt vann rester å la seg ned i vann restene. Men ,men 
det er jo flere katter som gjør det har jeg hørt... Etter noen dager begynte hun 
å komme løpene når jeg vasket hendene, og ville drikke av kranen. ja,ja ferskt 
vann er jo godt. 





Må jo leke litt også :)


Pusi har også fått det for seg at hun vil sove i vasken, men når
jeg da (så slem som jeg er) slår på vannet, så hopper hun ut, eller
begynner å drikke, men nå i kveld fånt Pusi ut at hun like så godt 
kunne ta seg et bad :)

Drikke litt først.

Ansiktsvask :)
 

Hun putta labben under vann, så vaska hun hodet sitt :)




Legg merke til at vannet står på og at vannstandet stiger :)


Etter at hun hadde vasket hele hodet sitt, syntes Pusi at hun var ferdig.
 Da hoppa hun ut av vasken, hele katten var kliss våt, for vannstanden i vasken
hadde jo steget en del på den tiden hun la der, så jeg måtte tørke opp. 
Men, men jeg fikk vasket baderomsgulvet som ble ganske vått og katten min er også
ren og pen, så nå har vi tatt helgevasken ;) Hehe :)


Ha en fortsatt fin helg folkens ! :)



PS. Har du kjæledyr som har noen morsomme vaner?


 

3 kommentarer:

  1. Artig å se lillepus i vasken!! Er vel ikke som andre puser den pusen der ;)
    Min hund er bare gæren, det er en vane :P.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. I jøssenavn!!! Den katta der er IKKE normal ;o) Kjempe morsomme bilder :o)

    SvarSlett
  3. Hi hi, så utrolig bra :)
    Ser ut som hun ble ren og pen,.. eller dvs enda penere :D
    Sitter her og ler for meg selv :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...