torsdag 3. mars 2011

Planlegger våren og sommeren :)

Nå har jeg så smått begynt å kjøpe inn frø og div, så nå kan våren komme:) 
Jeg har også funnet ut at jeg skal ha meg en "kasse" til, som jeg skal plante i. 
I fjor våres fikk jeg samboeren min til å snekre en kasse til meg, som jeg 
planta jordbær i. I år vil jeg ha en til for jeg vil plante salat og div 
krydderplanter. Det er så forferdelig  mange morder snegler her, at det
er umulig å ha grønnsakshage rett på bakken :(
Så da hjelper det veldig og snekre store kasser og plante oppi :) 
(Grønnsakshage i kasse)


Noen av frøa:) skal kjøpe flere salatsorter etterhvert.


Disse kjøpte jeg i høst, men glemte å plante dem :P 
så nå har jeg hatt dem i fryseboksen en ukes tid, 
så nå skal de plantes. Håper de har overlevd! 


Er det noen av dere der ute som har begynt å planlegge 
vårens og sommerens utplanting og blomster ?

 Håper dere alle har en fin uke!

Klem fra meg ;)



2 kommentarer:

  1. Så spennende å se hva du finer på i hagen. Jeg har ikke begynt å planlegge planter, men uteinteriør har jeg begynt med. Trenger nye puter, duker, levegg, partytelt etc etc... får se hvor mange av ønskene som går i oppfyllelse ;).

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Spennende å lese om hageplanene dine og du har smarte løsninger som vanlig:D

    Jeg gleder meg til snøen er borte og jeg kan ta ut høytrykkspyleren og gjøre rent rundt meg.

    Male og pusse litt må jeg også muligens gjøre ,får se på lommeboka jeg å!

    Til våren skal jeg rydde skikkelig i alle plantene ,dele ,flytte noen og organisere litt bedre.Skulle ønske jeg hadde bodd ett litt skjermet sted for da hadde jeg tatt bålbrenning av rusk og rask som er det beste jeg vet he he :):)
    Ha en flott uke Olea.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...