søndag 22. februar 2015

Når en venter på våren...

får en finne på andre hobbyaktiviteter, så da har jeg
funnet frem symaskinen :)
Googla litt på nett, rota frem noen gamle oppskrifter 
og tok en tur på stoff og stil.
Så ble et par nye bukser og en lue til guttungen :)
 
For å være 1.gang jeg syr bukser så er jeg fornøyd.


En liten gutt som er veldig fornøy med ny apebukse ;)


Denne buksa er nesten lik ,bare at denne har sømmer
på utsiden i tillegg til innsiden av bena. Personlig likte
jeg den andre best, så blir nok flere av den og lette å sy
 er dem også. Skal lage shorts i samme type.

Nå i helgen var det jo nesten vår.
Flott vær til å være ute i var det hvertfall :)
Og junior var kjempeførnøyd da gråtass fikk komme ut !

Ønsker dere alle en fin uke!

Klem klem :)



5 kommentarer:

  1. Kjempefine bukser!
    Du er flink 😊

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært!! Stilige bukser.... likte også apebuksene ;).

    SvarSlett
  3. Så fine klær du har sydd!

    SvarSlett
  4. De buksene så deilige ut og god gutten din er jo så fin.
    Ja en må ha litt å pusle med mens en venter på våren, men jeg kjenner jo at det er noe vår på gang solen varmer og dagene har blitt lengre.
    Du er virkelig flink til å sy må jeg si, ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Så flink du er !
    Flotte bukser du har sydd...og en stolt gutt!...så stor han er blitt:)
    Ønsker deg fin uke...så håper vi våren dukker opp på dine kanter også:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...