onsdag 25. februar 2015

Våren er på vei :)

På lørdag vår det knall vær og skikelig vårfølelse i lufta.
Så kom mandagsmorgen med 5 til 10 cm slapsesnø, kaldt 
og guffent. Men de siste to dagene har har det vært varmegrader
 og snøen er igjen blitt borte :)

Fant noen gode vår tegn ute :)

Disse søte små snøklokkene vokser i blomsterbedet :)
Jeg gravde dem opp fra plenen å planta dem der i våres,
så gøy å se at de har klart seg. Jeg fant også snøklokker
flere steder rundt om på plenen , men de var ikke kommet
like langt som disse. 


Dette tror jeg er vanlige store påskeliljer. Men jeg
er litt usikker, for det ble skikkelig kaos i løken mine
i sommer. Så spennende å se hva som spirer hvor :)
( Jeg gravde opp alle løkene, og da jeg skulle sette dem ned igjen var det kaos
 i "sorteringen" min. Så spennende å se hva som kommer opp hvor i år ;) ! )



Jeg er veldig spent på disse, tror det er en type Primula.
Jeg trodde de var døde, men de spirer så da får jeg stelle
pent med dem å se hva som skjer :)

Har våren begynt å vise seg hos deg?

Jeg håper at "våren" har kommet for å bli og at snøen holder seg borte!


Klem :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...