mandag 9. februar 2015

Vår i luften :)

Idag var det varmegrader ute og det kunne nesten minne
litt om vår :)
Snøen har smelta jevnt i hele dag, så nå er det ikke mange cm igjen :)
 
Det er koselig med snø :) 


(Bilde ble tatt forige helg, da vi var avgårde å aka og kosa oss på langevann)

Men det har begynt å "klø " i fingra etter å plante å jobbe i hagen !
De første frøene er kjøpt inn, og nye støvler er kjøpt inn :)  Så nå er jeg klar!

De nye støvlene mine :) kjøpt her.
 
Jeg tenkte å sette de første frøene til helgen, tomat og paprika.
Paprikaen min måtte høstes grønn i fjor, for de rakk ikke bli modne
så får plante litt tidligere i år.

Noen andre som har begynt å så, eller har handla inn ?


En flott uke ønskes til alle dere som titter innom :)

klem klem!

 

3 kommentarer:

  1. Ja det er deilig å kjenne at solen varmer litt og at dagene blir lengre, våren kommer nærmere og nermere.
    Jeg klør etter å starte med litt såing men jeg tenkte å vente litt til, klok av skade hehe.

    Så fine støvler, de blir gode når hagearbeidet begynner.

    Det er to små knopper på Olea-pelargoniaen min og jeg gleder meg til å se blomstene.

    Ha en fin dag, Maritklem.

    SvarSlett
  2. Hei igjen.
    Jeg ville ventet litt med å knipe den ned, nå fremover som dagene blir lengre vil den sikkert begynne å vokse litt fortere.

    Gjødsle litt forsiktig nå og knip toppen når den er litt større.

    Maritklem.

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke plantet frø eller handlet inn noen ting, MEN jeg ser absolutt frem mot sommer. Da skal det jobbes videre i hagen og males ferdig garasje. :D
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...