tirsdag 22. mars 2011

Endelig!

Sola skinner, det er varmt ute og snøen har smeltet en del de siste dagen. 
Så i stad tok jeg med meg Pusi ut en tur, og gjett hva jeg fant :)
Våren! Den har kommet!

Og jeg håper den har kommet for å bli !!!
Snøklokker :)



Jeg gleder meg til resten av snøen forsvinner, jeg har vildtvoksene
snøklokker  i hele hagen:) og de er så vakre!


Pusi koser seg i solveggen:) Hun drømmer nok også om våren:)


Pusi spiser gress:)
Pusi hilser til alle andre katter der ute, spesielt til Tarzan ;)


Er våren kommet der du bor?

Håper dere alle sammen får en flotters uke!

Vårklem fra Olea og Pusi :)


6 kommentarer:

  1. Ååå, så koselige bilder!
    Ja, nå tror jeg jammen våren er her! 13 grader i skyggen. DIGG :D
    Jeg har noen puser som koser seg ute for tiden her også. Mye spennende som dukker opp fra snøen!

    SvarSlett
  2. Så deilig å se at du og Pusi har det trivelig !
    Jeg nyter at det har blitt varmere og at den f... snøen forsvinner:D

    Her har ingen løkblomster titta fram enda men det skjer vel snart håper jeg!

    Håper vi kan ta en kopp kaffe eller fler ute på terrassen en dag før jeg må til Oslo?
    Ha i alle fall en super dag Olea.

    SvarSlett
  3. Så deilig og koselig det så ut!! Så fine blomster, og selvsagt en veldig fin pus!
    Ser ut som hun koser seg skikkelig i solveggen :)
    Nyyyt dagen :)
    Klemmer fra meg og Tarzan :)

    SvarSlett
  4. Snøen kan ikke smelte fort nok spørr du meg ;). Ingen ting som har poppet frem fra snøen her enda, men det kommer nok snart. Gleder meg!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Heisann,tusen takk for besøk inne hos meg.Koselig blogg du har,med flotte bilder!Artig katt!!Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. så vakkert ! Gleder meg til vi får slike vårtegn her!
    Hilde

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...