fredag 28. februar 2014

Det våres i hagen !
Helga1.Mars.

Var en tur ute i hagen og tok en liten runde for å skjekke ståa ;)
Og det ser ganske så bra ut:) Snøen har akuratt forsvunnet så
en kan ikke forvente de store greiene, men de små tegna er der :)
Og det ser ut som det meste har overlevd nok en vinter  :)

Jeg var veldig spent på Primulaene mine...
og det ser ut som de begge har klart seg :)


De ser kanskje ikke så flotte ut, der de ligger under et 
lass med råtne blader..men de blir nok flotte med tiden :)


Dette er Krokus.

Jeg fant også, Tulipaner, Påskeliljer, Snøklokker, 
Sedum, Blåbær, Bjørnebær, Jorbær, Bringebær....
(og mange flere andre planter og blomster)
Ja det ser lovende ut :) 
Og jeg gleder meg bare enda mere til våren!!! :)

Noen som kan hjelpe meg litt? Kan jeg fjerne alt løvet
som ligger over div spirer? Eller vil alt da fryse hvis det
kommer mere snø?

En ny helg ligger foran oss, og jeg håper 
solen titter frem! både hos meg og deg :)


Helgeklem fra meg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...