lørdag 22. februar 2014

GOD HELG !


Vil ønske alle sammen en flott kveld og håper
 dere har en fin helg!

Her brukes kvelden til å fikse litt på blomster. Jeg må omorganisere
litt slik at jeg får plass til alle pottene med nyplanta frø av div slag :)
Nå når flere av frøene jeg har satt har begynt å spire, må de stå litt
kjøligere og da er vinduskarmene i stua perfekt :) (jeg har ikke plante rom)

Helgeklem fra Olea :) 


P.s. Noen som er gode på løk. Jeg fant en pose med 3 poser med løk i,
tulipaner og allium. Går det ann å plante dem nå og få blomster i år, eller 
bør jeg heller vente til høsten?



2 kommentarer:

  1. Setter du løkene i potter inne kan du fint få det til men høsten er den egentlige tide. Husk sandholdig jord så går det sikkert fint . Så flott orkide du har i toppen av innlegget .God hælj Olea !

    SvarSlett
  2. Så flott orkide du har! Det er moro å så frø og se de spirer, ja.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...