fredag 20. mai 2011

GOD HELG ALLE SAMMEN :)

Tiden flyr så fort, jeg får ikke tid til å gjøre halvparten av det jeg vil, men 
forige helg (17.mai helgen) hadde vi besøk av eldste søstera mi med familie.
Vi kosa oss hele helga, og på mandagen skulle den tradisjonelle 17.mai kaka
lages! :) Jeg pleier alltid å lage den alene, men i år fikk jeg god hjelp :)


Tantebarna mine var veldig flinke!


Morro å pynte kake :)


Årets 17.mai kake! 
Flott kake og god ble den også :)

Kaka måtte smakes på alerede samme kveld :) men vi hadde nok
kake så alle fikk kake også på 17Mai :)


2 flotte å barn, som er veldig klare for og dra og se på toget :)


Vi hadde en flott dag! og kosa oss masse! :)

Håper dere alle hadde en fin dag!

Ønsker dere også en flott helg! Noen som skal noe spesielt i helga?

Klem fra meg :)

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder med god stemning! Morsomt å se når barn koser seg.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, og en nydelig kake! Så flinke dere har vært :)

    God helg!

    klem

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg at tantebarna vil huske den 17. maiene de fikk lov å lage kake med tanten sin :-) Ser veldig god ut også...
    Hilde

    SvarSlett
  4. Åh for noen flotte tantebarn og ei herlig kaka:O)

    Livet kan jo ikke bli bedre enn dette,spør du meg!

    Denne helgen er det stell av grav +å plante litt i diverse for mor.Nå er jeg svart under neglene igjen hehehe...
    Gøy med din blogg også Olea fortsett med den så vips er jeg her og kommenterer.

    SvarSlett
  5. Ser ut som dere hadde en fin nasjonaldagsfeiring :-) Kaka ser knallgod ut! så fine tantebarn :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...