tirsdag 5. juli 2011

hurra for meg :)

HURRA FOR MEG:)

Idag har jeg bursdag :) hihi, feiringa tok jeg i helga, men 
det blir litt besøk i dag også :)

Jeg fikk masse jeg ønska meg:) penger, gavekort på polet,plantasjen og jernia. 
vin fikk jeg også :)Alltid morro å få:)

Og sist men ikke minst fikk jeg meg plantebord :)

litt samarbeid, så fikk vi det da ut av eska ;)

Tilstanden min var litt "kremt" ja hva skal en si? trengte hvertfall
litt hjelp ;) så min kjære hjalp til :)

der var hylla på plass ;)

Der var det på plass :) satte det på sin plass med en gang :)
jeg har gjort om litt på det nå , for jeg måtte få plass tilBlåbærbusken 
min som jeg også fikk til bursdagen min :)

Jeg er så fornøyd med alt jeg fikk og jeg  hadde en super dag :)

Nå får jeg strak besøk:)
Håper dere hadde en fin helg og at dere får en strålende uke!

Klem fra Olea:)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen.
    Gleder meg til å se hva du tryller frem på plantebordet etter hvert.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja det var en flott presang til ei jente som deg Olea!

    Du har jo grønne fingre så det holder:O)

    Gøy at din bursdag sammenfaller med en skikkelig sommerfest.

    Må det gro i alt du tar i .Da blir du hetende Olea Midas eller noe lignede...

    SvarSlett
  3. Hipp hipp hurra. Håper du nyter siste rest av dagen din:0)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen som var! Veldig fint plantebord!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som var,og gratulerer med kjempefint plantebord!

    SvarSlett
  6. Hei!
    Gratulerer med dagen som var :) OG SÅÅÅ fint plantebord du fikk!!! Ønsker meg ;)

    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...