lørdag 11. februar 2012

Endelig!

Endelig har jeg fått ny lader til dataen! Så nå kan jeg endelig få brukt
min egen pc igjen :)
Så nå er det bare å få tid til å redigere litt bilder og div, så kommer
det litt flere innlegg fra meg .

Her om dagen kjøpte jeg meg et par nye orkider, og her kommer
et lite bilde av blomsten på den ene

Fargen lyver litt for den er egentlig limegrønn, på bilde ser den nesten
hvit ut. Da jeg så denne måtte den bare få bli med hjem :)
Kjøpte den på Europris (av alle steder) ,der dem nå har 2grenede 
orkider til 99kr. billig!  Og det liker jeg :)


Ønsker dere alle en god helg!

Noen som skal noe spennende i helgen!
Jeg har noen projekter jeg har begynt på, mere av dem kommer 
senere ;) Kan gi et hint om at det har med strikking å gjøre, 
noe jeg ikke har gjort på mange år. Så det er jo en utfordring i seg selv ;)

Klem fra Olea :)

Lille dalmantiner Lucky som har hvert borti vedovnen;)
Så nå er det på tide med et bad igjen ;)

4 kommentarer:

  1. Hei
    Blir såååå i godt humør av den vårlige og nydelige headeren din:)
    Orkide er alltid en sikker vinner, den blomstrer jo i evigheter, jeg fikk noen i min morsdansbukett:)
    Stakkars katt, trodde nesten den hadde svidd pelsen, men det er vel bare sot, de elsker å ligge der det er varmest:)

    Jeg bruker å sette avblomstrede primulaer i kjelleren , eller et kaldt sted, så vanner jeg de litt så de ikke tørker ut, i april kan de plantes ut, så vokser de som bare det, år etter år:)
    Ønsker deg en fin søndag, klem Hanne

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Sitteunderlaget legger jeg i vaskemaskinen på 40 grader med en olabukse.Kanskje du må kjøre det to ganger,det ser du:)

    Lykke til!!

    På blogg innlegget ligger det link til butikken der finner du adressen:)Jeg er ikke kjent i Tønsberg så klarer ikke forklare det:)

    Ha en fin ny uke:)

    klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Yey, endelig egen pc igjen :) Får håpe du slipper å "miste" laderen en gang til da ;)

    Nyyydelig orkidè altså :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Åh.. har du hvit pusekatt du da? Nydelig var hun, selvom hun har kledd seg ut som dalmatiner :p

    Lillepus som er svart, kler seg ut i potetmel, rett som det er :p

    Du har en utrolig nydelig blogg, Olea. Kommer til å følge med :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...