mandag 19. august 2013

Hei alle sammen :)


Ja, hva skal man si, etter ca et år uten å blogge.
Jeg kan jo begynne med og si at det har skjedd ganske så mye 
det siste året :)

Jeg har blitt MAMMA :)

<3 10Mai kom denne Lille gutten til verden :) <3
Alex Andrè heter han, og han er blitt 14 uker alerede :)

Jeg koser meg hjemme i permisjon med lille gullgutten , det blir ikke 
så veldig mye hobby og egentid, men litt skal jeg prøve og få tid til :)


Håper dere alle har det fint! 


Jeg skal få tatt meg en liten runde rundt i bloggene deres og få titta litt, så skal
jeg fra nå av prøve og komme sterker tilbake :)

Klem fra meg :)




3 kommentarer:

  1. Hei Olea:)
    Sååå hyggelig å høre fra deg...har savnet deg vettdu:)
    OG...Gratulerer med den lille prinsen!!
    tenker du koser deg hjemme om dagen:))

    SvarSlett
  2. Nå er denne skjønne lille gutten blitt større, men siden jeg ikke har funnet bloggen din før nå så gratulerer jeg så mye!
    Ønsker lykke til videre i livet! Han er et Guds under! Mye glede i vente med en slik liten skjønning! -Margit-

    SvarSlett
  3. Måtte bla litt hos deg nå, for det er jo så lenge siden jeg hadde tittet innom. Et helt barn siden faktisk- og jeg tenkte ikke over det før jeg stoppet opp her. Gratulerer med go`gutten- som jo begynner å bli stor alt :D
    Måtte google opp bilder av Hosta frø, og tror jammen meg det er det du har ja.

    Velkommen tilbake i bloggverdenen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...