mandag 31. januar 2011

Julen varer helt til påske :P

Hei alle sammen! 

Her om dagen da jeg var ute å handlet, gikk jeg forbi en blomsterbutikk. 
Der solgte de div påske blomster. Er ikke det litt tidlig, tenkte jeg da.  
Det er jo ca 3 mnd til påske! 
Men så kom jeg til å tenke på påskepynt, og at siden det bare er ca 3mnd
til påske, så kansje jeg må få laget meg no påskepynt snart. 

Er det noen av dere der ute som har noen gode forslag på hva en kan finne på?
Og er det noen av dere som har peiling på blomsterløker? 
Jeg kjøpte noen i fjor, krokus og påskelilje, som jeg ikke fikk planta ut, 
men tenkte kansje at det gikk ann å plante dem i potter inne...
Noen som har erfaring med det?
Påskeegg skal hvertfall males ;)


Klem fra vårdrømmeren ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...