mandag 17. januar 2011

Lei av våt snø og kuldegrader!

Nå syns jeg at vinteren har vart lenge nok. Jeg er egentlig glad i snø, men de siste dagene har jeg tengt på våren og alt jeg har lyst å plante i år. De siste årene har jeg plantet jordbær, gulrøtter og salat. I år tror jeg at jeg dropper gulrøttene, hehe, jeg planta dem i grønnsakskassa mi og det funka ikke helt etter planen. De ble veldig korte og tykke:) Gode var dem, men tror jeg dropper å plante flere før jeg får meg en grønnsaksåker ;)
(jeg har desverre ikke bilder av dem, for det glemte jeg å ta :(  )


Men dette er salaten :)
 jeg planda den i blomsterkasse, men det var egentlig lurt
for da fikk jeg den opp fra bakken, så ikke de ekle
brunsneglene fikk tak i den.
Slik så den ut når den var ferdig :) god var en også!

Jeg tenkte å kansje prøve ut litt forskjellige salater i år,
er det noen som har no tips om gode salattyper?

Men, men, det er vel bare å fortsette å drømme, det er enda lenge til våren.
Enn så lenge får vi kle oss godt, fyre i peisen å drømme om alt vi har lyst å gjøre til våren :)

Vi preikas :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...