tirsdag 4. november 2014

PAKKE I POSTEN :)

Jeg er så utrolig heldig at jeg har fått pakke i posten 
av Marit med bloggen http://frumarit.blogspot.no/ :) 
 
 
 Spennende !!


Nyplanta å flotte :)
Så da er det bare å krysse fingra å håpe at de klarer seg :) 


Nå har jeg pakka ned 4 forskjellige avleggere, og de ligger nå klare 
til å sendes til Marit imorgen.

Morro og kunne bytte litt planter og erfaringer :)


Så kveldens syssel ble blomsterplanting og grønnglede på nett tv :) 
Igår strikka jeg og laga litt julegaver (sniktitt kommer ;) )

Oleaklem :)



2 kommentarer:

  1. Så heldig du er! Håper du får de til :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Se her ja nå får vi håpe de kommer seg etter reisen og blir store til våren.
    Pelargoniaen jeg fikk fra deg har kviknet til så det ser også ut som det går veldig bra med de stiklingene også.

    Ha en fin helg Olea.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...