torsdag 27. november 2014

Små barn , Store gleder :)

Siden temperaturen ute har sunket endel, så er våre 4beinte
 venner mer inne enn vanlig.
Og det er det en liten gutt som syns er veldig stas :)

Mamma :kan du gi pusen litt nam nam .....
Litt sa jeg.... Pusen ble veldig glad da :) 
 
 
Her pus, her har du enda en ;) 

Idag snør det  :) :) :)
 Og det er bare å krysse fingrene å håpe det kommer noen cm som 
 blir liggenede, slik at det går ann å leke i den ;) 
 
 
Spennende og se på det hvite som daler ;)
Bilde ble tatt på morgenen, så det er helt hvit nå :)


En fin dag ønsker vi dere alle!

Klem fra meg og Småen :)




2 kommentarer:

  1. Ja, jeg ønsker meg også litt snø nå, for plantene trenger en hvit dyne :)

    Skjønner godt at Småen ønsker seg snø!

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselige bilder.
    Snille gutten, som deler ut til pus.
    Eg såg den gule pusen din også, fikk bare ikkje med meg alt i kommentaren.
    Sitter med katten min på fanget nå, så rekker bare så vidt tastaturet.
    Koselig, at du vil følge bloggen min.
    Er fra Fjelberg.
    Haugesund var byen, vår , Tok gjerne båten vår eller ferjo, for å handle på Stord.
    Her er det litt sludd i lufta, som smelter før det når bakken.
    Ha ein fin dag.
    Klem,

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...