tirsdag 21. juni 2011

Brems, Stopp, litt saktere takk!

Dagene går så fort å nå er det snart Juli.. det var jo akkurett Juni...
I helga som var jobba jeg fredag og Lørdag, og på Søndag var jeg 
hos Bettumvilla og hjalp til med karasjesalg. 
Jeg laga cupcakes som vi servert til de som kom :)


Noen litt elegante...  :)


og noen litt mindre elegante.....:P


Ute har det regne og sol om en annen hele helga, men igår
tordna det , så nå håper jeg sommeren kommer for fult!

Jeg har fått grønne tomater og jordbær på plantene mine,  
så masse sol nå hadde gjort seg :)


Million bells blomsten min har fått sin første blomst i helga :)
Denne blomsten var en veldig liten stikling, så jeg syns det 
er litt gøy at jeg klarte å få den til å blomstre :)



Snøballbusken er også nydelig nå :)
Siden alt er så fint å flott ute, så får jeg ta å rydde å vaske
litt inne, trengs et skippertak ;)
Så kan jeg slappe av å se på Frustrerte fruer og Medium 
med god samvitighet i kveld :)


Håper dere alle sammen har det bra! 



Klem fra meg:)







2 kommentarer:

  1. Nam nam, de muffinsene så ordentlig gode ut! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Var SÅÅÅ hyggelig at du var hos meg på søndag og holdt meg med selskap. Og de flotte cupcake'sa fikk masse skryt! Morro.

    Klem Madelén

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...