onsdag 8. juni 2011

Det vokser og vokser :)

Grønne fingre??
Mine er ofte svarte.... ;)


I det siste har det regnet og blåst en del ute, men det positive
med alt reignet er jo at blomstene får vann :)


Forglemmegei , jeg er så glad i denne blomstenat jeg gravd den opp 
fra grøftekanten og plasert den midt i blomsterbedet mitt :)


Stemorsblomsten min som står oppi velkommen skiltet har også 
vokst veldig, nå dekker den hele kurven :)


Jordbærplantene har også blitt store og de står nå i blomst :)
Gleder meg som et barn til å plukke og spise jordbær :)


For litt siden fjerna jeg restenen etter påskliljer å tulipaner, så da 
måtte jeg fylle opp blomsterbeddet  igjen. Da jeg fant disse 
georginene måtte jeg bare ta dem med meg hjem, syns fargen var 
så lekker :)


Kjøte 3 stk, og alle har nå masse knupper og
blomster :)


I helga som var hadde jeg besøk av foreldrene mine, og  da ble det 
også en tur på hagesenteret :) Jeg fikk denne lekre Hortensiaen :)
 Den blir mere og mere blå jo mer den åpner seg :)



Jeg har også planta en del salat, bilder av det kommer 
kansje imorgen ;)

Ha en fin dag alle sammen!

                                                                             Klem fra Olea :)


5 kommentarer:

  1. Wow, her var det grønt gitt. Slike bragder i hagen kan nok ikke jeg skryte av, men jeg skal sette på tornadoen før garasjesalget. Da skal det se så bra ut som mulig.
    Gleder meg til du også kommer!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så koselig du har stelt det i hagen din :) Jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt. Alt tar selvmord når det kommer over dørstokken på Nesåsen...

    Hortensia er min favoritt! Din var virkelig nydelig..

    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, vil jo absolutt påstå at du har grønne fingre, da! Så fint du har det!

    Jeg og bare eeelsker forglemmeiei!
    Synes den blomsten er bare såå skjønn og vakker!!

    Ha en flott uke videre, kjære deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av flotte blomster! Forglemmegei er jo bare nydelig! :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  5. Så flotte blomster! Jeg har satt opp drivhus og sådd nå. Krysser fingrene for at jeg ikke er for sent ute med å så..

    God kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...