fredag 17. juni 2011

En liten hilsen :)
 
Ute er det grått og det har regna store deler av denne
dagen. Det er trist når det regner, men for å lyse opp
dagen får en finne på noe koselig inne og håpe på at 
sommeren kommer snart :)
 
 
 
 Jeg sender ut noen sommerfugler til dere....
 
i håp om at de bringer litt varme og glede en gråværsdag :)

Kanskje en av dem lander i din hage :)

 
Disse sommerfuglene fløy rundt i min hage igår, 
og gav meg glede :)
 
 
Jeg vil ønske dere alle sammen en fantastisk helg, 
håper hvertfall at noen av dere får besøk av sola!

Klem fra Olea :)


4 kommentarer:

  1. Nydelige sommerfugler!

    Dette er noe av de vakreste skapninger jeg vet om. Håper det dukker opp noen i min hage snart;-)

    Her skinner sola i dag, så det er bare å rigge seg til på terrassen!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Fine sommerfugler. :)
    Venter på sola her også, men det ser dårlig ut..
    Ønsker deg en fin helg videre. :)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk for søte ord fra deg:)

    Nydelige sommerfugl bilder:)

    Ha en fin helg!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du fant veien inn til min blogg:, for da fant jeg jo deg0). Kjempe fine bilder du har tatt av sommerfulene. Nydelige.
    Legger meg seff til som følger her hos deg:0)
    Ønsker deg en fin kommende uke.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...