mandag 13. juni 2011

cupcakes

Bakedilla :)


I det siste har jeg fått litt bakedilla, eller retteresakt
blitt hekta på å lage cupcakes :) Så jeg har titta rundt 
på det store internettet og fått litt ideer til forskellige
cupcakes :) 

Her kommer et lite bilderas med de cupcaksene
jeg har prøvd ut :)


Vanlig lys, med sjokoladeglasur og kakepynt.


samme som ovenfor


Den til venstre har pringebærsyltetøy inni, den til høyre har blåbær.


Disse er det melkesjokolade inni, ostekremtopping og riflet sjokolade
på toppen.


Disse er det melkesjokolade inni, ostekrem på toppen og farget
kokkos øverst. Så har de fått en kjeks i munn og ostekrem og
blåbærgotteri til øyne. Denne ble en klar favoritt hos barna :)
Men den var veldig god, og konditorfargen satte ikke no smak.

Neste gang tekte jeg å prøve meg på flere dyr/figurer :)
Veldig morsomt å lage :)

Noen som har no forslag??? Tas imot med stor takk :)

Ønsker dere alle en fin dag!

Klem fra meg :)

10 kommentarer:

  1. Love them, kjempe kule var dem. Håper de smakte like godt som det så ut :)
    Kos deg i Kveld og ha en fin uke

    SvarSlett
  2. hvem er du anonym, noen jeg kjenner? blir nyskjerrig når det ikke står no navn:P

    SvarSlett
  3. De med øynene var jo veldige artige! Blir spennende å se hva mer du finner på ;)
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. For noen deilige cupcakes :O) Mmm.. de så knallgode ut :O) det er sommeravslutning i bgh på torsag, da skal jeg lage noen cupcakes :O)

    Ønsker deg en god uke!

    Carinaklem :O)

    SvarSlett
  5. Så gøy! Flink du er!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken!

    Klem

    SvarSlett
  6. Disse var riktig flotte!
    Nei, har nok ikke flere forslag,
    men det så veldig godt ut.
    :)

    SvarSlett
  7. De blå hadde ungene mine elsket også - synes de så gode ut alle sammen jeg da...
    Hilde
    drømmehagen

    SvarSlett
  8. gurilann, så flink du er!!
    Likte godt dem med ansikt ;)
    er du fra vestlandet? så gøy!
    min bedre halvdel også ;)
    Hvor er du fra?

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Fra Masfjorden, helt på grensen til sogn og fjordane ;) Nabokommunen til Gulen, hvis det sier deg noe ;) Et godt stykke fra Karmøy da, for å si det sånn ;) Hehe!

    Gleder meg til å se bilder fra helgens bakst! hehe!

    God helg!

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Så mange fine cupcakes,ser veldig gode ut!Nam-nam...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...