onsdag 22. juni 2011

Hjelp!
Kan noen hjelpe meg?

Jeg vet jeg har spurt før ,men siden det er flere som følger 
med på bloggen min nå  prøver jeg igjen .


ER DET NOEN SOM VET HVA DENNE PLANTEN HETER???
Jeg fikk vite sist jeg spurte at den blir kalt "sprett i vei", men 
jeg skulle gjerne hatt det ordentlige navnet på norsk.

Dette er avleggere på samme blomst, hvis det kan være
til hjelp for i vite navnet.


Lurer også på en annen liten ting, mens jeg er igang
med å spørre;)
Jeg har oreganu ute i grønnsakshagen min, og nå har 
den begynt å blomstre(små hvite blomstrer)
kan den den fremdeles spises og kan blomstene spises 
eller skal de kastes..... anyone??

Svar motas med stor TAKK :)

Ønsker dere fortsatt en fin uke, straks er det helg igjen:)
Men først er det sankthans:) Noen som skal no gøy da, 
faste tradisjoner gansje??
Jeg må innrømme at jeg ikke helt har planlakt noe enda, 
men jeg finner vel på noe :)

Klem fra Olea:)

1 kommentar:

  1. Blomstene på oreganoen kan spises - stilig å toppe salaten med :-)
    Hilde

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...